2012. május 9., szerda

Töri érettségi és NS képek

Hát ez a szerda izgalmakkal teli volt. Reggel húgom keltett fél 7kor, h ma nem megye-e érettségizni.. O.o Mondom de.. már az 5:43-as vonattal el kellett vna mennem, de a telóm nem csörgött és így sikeresen elaludtam x3 Gyorsba riasztottam nagybátyámat, h be kel vinnie a suliba, mert nem fogok beérni 8-ra. 7kor befutott és elindultunk a suli felé. Tiszta ideg voltam, h nem lesz érettségim töriből x3 Tök nagy volt a forgalom és tök lassan ment mindenki x3 Félkor még Gyömrőt sem hagytuk el, pedig kb 20 perces út.. >.< Az M0-s autópályán repesztettünk 160al xD 40kor már Europarknál voltunk xD Aztán persze 2 pirosat is kaptunk a sulimig és 56-kor szálltam ki a kocsiból az utca végén, mert a sulim egy sétálóutcában van x33 Hatalmas sprintet toltam le a sulimig és 58kor berongyoltam az ajtón. A portás csak lesett xD Így sikeresen beértem a törire. A töri egyébként nagyon nehéz volt szerintem x33 Remélem lesz egy 2es minimum xDDD Villamoson egy C kategóriás emberke megfogta a seggemet(meg bnőmét is), mire én reflexből képen vágtam. Erre még ő volt felháborodva, h mit merészelek.. Én kérek elnézést.. Leszállt a villamosról és jött utánunk a buszhoz és közben ott mondta, h "jajj ezt h vissza fogod te kapni csak várjál".. mondom ezaz.. Erre felszálltunk az épp bent álló buszra mire felpréselte még magát mellénk. Elkezdi ott nekem mondani, h h vissza fogom ezt kapni csak várjak. Erre így mondom neki, h mert? Erre, h mert én meg mertem őt ütni.. Mondom erre neki, h ezen nem kell csodálkozni.. Nem tudom miért olyan meglepő, ha egy idegen ember pofán vágja azért, mert megfogta a seggét >.< Erre mondja tovább, h h mertem.. Mire én így kérdőre vontam, h "miért talán én fogtam meg a te segged?" erre csak nézett.. és így mondja, h "jaaajj még te fogtad meg a seggem".. mondom erre, h igen ezt kérdeztem.. én fogtam meg vagy te? Sztem te és nem kell csodálkozni, h cserébe pofán lettél vágva. És így mondom neki, h "vagy talán nincs igazam?" erre, h deeee igazam van,de.. mondom nincs itt semmilyen de.. most ismerte be, h igazam van szóval túl van tárgyalva a dolog.. Erre egy bácsi meg így bólogatott nekem, h jó vagyok, meg egy srác is nagyon figyelt, h mikor kell közbelépni, de nem kellett :3 A nagy szám ismételten megmentett xDD Leszállt a keletinél ő is és jött utánunk a keletibe, de szerencsére a vonatig nem jött el xD Ha hozzám nyúlt volna tuti kitapostam vna a beleit xDDD
Közben publikálva lettek a Nippon Shoxx 33 képei és hááát jó sok képen rajta vagyunk xDD És ezek még egész tűrhetőek xD Bár az övem miatt ami kitolja a felsőm úgy nézek ki, mint egy terhes bálna xDD
 Barátok közt NS verzióban velünk xDDD
 Nagy pókhas Q_Q
 Mert MI tudjuk hogyan kell bulizni :3
Ezen a képen Déw a legsexysebb xDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése