2012. május 23., szerda

Infó érettségi, Piercing, Hagyományos kedd

Hétfőn túlestem az infó írásbelin, ami félig nehéz volt xD A world meg a power point az ment, az exel nagyon nehéz volt sztem, az adatbázis meg 3 táblás volt, hozzá sem tudtam kezdeni x"DD A tanár még a 2 táblásat sem tanította meg nekünk xD A gép nem engedte, h legalább elmentsem és kapjak rá 2 pontot.. >.< Hagytam a picsába x3 Szal ha mákom van akkor lesz egy 3as xDD Érettségi után elmentünk Szabival köldök pc-t csináltatni. Hát én nagyon be voltam sz*rva xDD Nem akartam leszállni a villamosról, egyszer kifordultam az aluljáróból és kb 10 percet álltam az üzlet előtt. Szabi meg: nézd milyen szimpatikus ember fogja szúrni :3 *Momcsi bekukkant O_O* Kigyúrt, agyontetovált csávó.. M:ez neked szimpatikus? x"DD Aztán nagy nehezen berángatott.. Kifizettük és már nem volt visszaút Q_Q Először Szabi ment, mert nem voltam hajlandó elsőnek menni xDD Aztán kijött, szenvedett én meg tökre bepartam, h omg Q__Q Aztán bementem, csávó nyugtatgatott meg poénkodott. Aztán így beszúrta, picit fájt, nem volt vészes.. mikor berakta a pc-t akkor kicsit éreztem, de még mindig nem volt vészes.. Erre az fájt a legjobban mikor körbekente fertőtlenítővel és ledörzsölte filctoll nyomait xDD Mondom ok xDD Elmentünk pizzát enni, mert megérdemeltük. Szabi szenvedett, nekem meg nem volt semmi bajom xDD Szabi: ajj te köcsög mingyá beleütök a hasadba x"DDD Szakadtam xDDD Aztán elindultunk haza :3
Ilyen lett :3 Hájam nem kell nézni xD
Kicsit még látszik a filctoll és nem a hasam koszos  xD
Vasárnap elkezdődött megint a veszekedés így haverokkal, aztán én lettem a köcsög és kaptam az ívet.. Ok mondom.. Akkor hétfőn estefelé tiszta idegbeteg lettem pár ok miatt >.< Ráadásul még bizonyos emberek is idegesítettek a hülyeségeikkel.. Nagyon jó volt..élveztem :"D
Ismét megejtettük Gaaraval a hagyományos keddet. Elmentem sulijához és már délre odaértem szal vártam egy órát, de elvoltam közben. Zenét hallgattam, gyilkoltam a hangyákat, segítettem egy csávónak becsukni a kocsija ajtaját, mert a sok cucctól nem tudta xD Szegény sztem vagy 2 percig ott helózott nekem mire észrevettem xD 1kor kijött Gaara, elindultunk hozzá és közben pletyiztünk meg kiakadtunk más embereken. Akkor lakáson még mindig pletyiztünk.. jó mikor nem? xDD Mint két öregasszony, de vicces xDD Aztán röhögtünk fb-n, meg épp akiről beszéltünk azt kidobta az fb  legfelülre, vicces volt xDD Akkor Gaara mondta, h megyünk-e szoliba, mert csajos napot tartottunk és olyankor az elengedhetetlen xDD Erre így mondom neki, h nekem nem lehet.. kérdi miért? Mondom, mert csináltattam köldök pc-t és 2 hétig nem lehet x3 Erre jött egy tök vicces jelenet, ezt idézem:

G: jujj na mutii :3

*épp elkezdek mozgolódni, h felhúzzam a felsőm*
G:jézusom átvéreztééél O__O wááá
M:micsodaaa? 
G:jézusom egy bogár a melleden! O_O
M:mi??
mindketten: ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
Hát én sírtam x"DDDDDDDDD
Aztán hallgattunk A-t meg Anli Policino-t  és vicces számaik vannak xDD Volt ott világalbum, mert volt mexikós szám, indiai, magyar xDDD Erre a mexikósra elkezdtük így nagyon adni, meg rázni magunkat olyan mexikóin xD Ok ez értelmes xDDD Körbetáncoltuk a szobát meg minden xD "És előre, és hátra! forog!" x""DDD Akkor az indiainál kendők fel az arcunkra és ott hastáncoltunk xDD Nagyon durván röhögtünk xDDD Sztem még a másik panelban is hallották xDDD Aztán így Gaara bement a függöny mögé és mikor beindult a szám akkor így "czczczzz* szétdobta a függönyt, bepózolt és elkezdtünk hastáncolni meg minden xDDDD Jajj istenem nagyon vicces volt xDDD Akkor beszéltünk a Prágai útról meg koncertekről, mert megyünk ki. Nem gáz, h az A jön Magyarországra is xD De ott együtt játszik az A meg az Anli Policino. Hát mi már most tudjuk, h koncerten meg fogunk halni a röhögéstől xD Majd ott lenyomjuk nekik a táncunkat, sztem azt se fogják tudni mi van xDD Meg így tök durva, h AP énekesét SINDY-nek hívják x"DDDD Sindy nyomják a híradót! x""DDD Horrorra akadva xDD Mi ott meg leszünk halva xDD Akkor készítünk majd jó kis photoshotokat *-* Jajj nagyon jó lesz^^ Fb-n még trollkodtunk kicsit, majd így Gaara kérdezte, h nem vagyok-e éhes.. Mondom neki, h de, de nem akarok enni ,meg hízni..Gaara: jó, menjünk mekibe x"DDDD Szóval nem volt önkontrollunk nekünk sem és elmentünk mekizni ismét! xD Esett az eső szal esernyőt is vittünk, és karon fogva elindultunk, mint vmi 70 éves házaspár xd Találkoztunk furcsa sikító emberrel és féltünk, ezért siettünk O_O Vettünk 1-1 sajtburger menüt.
Ismételten egy mekis kép xD
Közben megbotránkoztattuk a mekit, mert jó hangosan hallgattunk Negát, mint a rajok xD "itt arról énekel, h rohad a világ, és mire vége a számnak ő is elrohad..szegény xDD" xD Aztán horrorra akadvát néztünk.. megint xDD Túl nagy fanok vagyunk úgy érzem.. xD Aztán ott röhögtünk. Elpusztítottuk menüinket, majd megállapítottuk, h még mindig éhesek vagyunk xD Pofátlan módon újratöltöttük a colánkat és elmentem venni még burgert xD Vettem Gaaranak még egy sajtburgert, magamnak meg egy csibét most, mert már rég ettem *w* Olyan fini volt *w* Gaara meg, h "lassan már te tartasz el, mert minden héten mekizünk" xDDD De nem is én fizetek mindig xD Mindig felváltva hívjuk meg egymást :3 Kaja közben átbeszéltük gondjainkat meg minden mást és olyan jó volt kiadni mindent :3 Aztán elindultunk vissza és így felidéztünk régi emlékeket xD Pl. mikor futottunk a buszhoz és így Gaara kezében a cola.. én: miééért futsz íígy? :O Gaara: kilötyög a COOOLA x""DDDDDDDDDDDD Az nagyon kis epic jelenet volt xD Meg így futunk, kereszteződés és oldalról futnak szatyorral a hobbit bácsik xDDD Hát kész volt xDD Várakozás közben minden létező busz elment csak a 85-ös nem jött xD Addig énekeltünk megint Adele-t x"DD Készek voltunk xD Aztán a 7es vonattal jöttem is haza. Nagyon vicces kis nap volt megint xDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése