2012. május 13., vasárnap

PAK hétvége ♥ és miegymás :D

Még mielőtt rátérnék a PAK hétvégére bejelentem, h elkészült a szobám. Mármint már múlt héten kész voltam vele csak elfelejtettem feltenni a képeket. Átrendeztem a posztereket, cikkeket, koncert jegyeket a falamon és bővítettem is őket. Felkerült a Megaromania, OZ, Tokami, Alice Nine és Lynch :3 Nagyon kis csini lett :3 Bár lassan betelik a falam is x33 És közben megérkezett az óriás An Cafe poszterem is xD Szóval hely már alig van xD


Bővült még a K-Pop fal is egy Big Bang és egy 2NE1 poszterrel. Ott még sok hely van a falon xD Képet elfelejtettem csinálni xD
Pénteken sikeresen lezajlott a német érettségim is, ami egész könny volt *w* Le mertem volna fogadni, h nagyon nehéz lesz, de nem. Még a hallgatás is nagyon könnyű volt xD Csoda xD Ennek örömére du. útba kellett igazítanom igazítanom egy holland nénit németül és sikerült :D Feneketlen tótól ment népligetbe O.o Jól tolja, főleg, h biciklivel xDD Hát vicces volt elmagyarázni xDD De végül sikerült meg vicces is volt xD Aztán Ferivel voltam egész du. Próbáltunk közös képet csinálni, de nem jártunk nagy sikerrel xD Lett kb 2 használható kép xDD Majd legközelebb xD
Ez a kép szerintem tök jó lett, bár Ferinek nem tetszik xD Na, de mind1 xDD 
Tegnap nagyon meleg volt délelőtt. Kb szétfolytam, de nembaj xD Jobb, mint fázni xD PAK hétvége volt úgyhogy mentünk Noncsihoz. Én voltam az első aki odaért és vicces volt. Noncsi épp akkor kelt, aztán takarított, kiverte a Gazette-t az ablakon x"DD Szép kis eső lett délutánra.
Tök szép volt a beborult ég meg a nap így együtt *w*

Aztán befutott Gaara, majd Kriszti, majd vmikor hajnalok hajnalán Dani is. Rendeltünk pizzát, hülyéskedtünk, készültek vicces képek, sírtunk a röhögéstől xD 80-as évek, anyajegy és miegymás xDD Fetrengtünk az ágyon, mert nagyon tele voltunk xD
Ez egy ilyen csodás életkép xDD És a szent narancslé xD Este az alvás vicces volt. Mindenki szenvedett meg a másikon fetrengett kb. Reggel 8-9 körül ébredeztünk és nagyon szenvedtünk. Én aludtam a lyukban Q_Q De aztán mindenkit beszippantottam xDD Jajj vicces volt xD Aztán én fél 2kor eljöttem, h elérjem a vonatomat. Többiek elméletileg vmikor 2 körül hagyták el a villát xDD
Megjött végre a gyűrűm eBay-ről és daaah *w* Imádom *w* Bár emiatt most én vagyok a hívő a PAK-ban xDDD Reggel is harangoztak és így Kriszti: "Na Momo gyerünk vonulj be" x"DDD Hát ok xD Nemsokára megjön a nacim is *w* Meg pénteken meg lett rendelve még 2 felső is *-* Azokat már nagyon várom *w*

2 megjegyzés:

  1. Jééé, ott a Mondo-nak ap osztere az An cafe-ról. Nekem is megvan! csak az enyém a szekrényem ajtaján van. :)

    VálaszTörlés
  2. Igen, csak nekem az nem mondos poszter :) Már több, mint egy éve megvan :D

    VálaszTörlés