2012. május 8., kedd

Matek érettségi

Túlestem végre a matek érettségin *w* Bevallom nehezebbre számította. Mondjuk az is igaz, h pont azokkal a feladatokkal volt tele, amik soha nem mentek: egyenes egyenlete, sorozatok, függvények.. Az első rész feladatainak kb 80%-át ezek tették ki xDDD De mind1. Meg majdnem mindegyiket meg tudtam oldani *-* A második résztől nagyon paráztam, h olyan nehéz lesz, mint tavaly, de nem volt vészes. A 3 nagy feladat is egész egyszerű volt, bár a halmazossal szenvedtem, mire felsoroltam az össze tagot meg minden xDD De kész lettem vele. Az utolsót hagytam ki végül.. bár lehet, h az is könnyű volt xD Na mind1, majd kiderül. Ma néztem irodalomhoz nem hivatalos javítókulcsot és nagyjából az is jó lett. Már kíváncsi vagyok, h sikerültek xDD 
Amúgy Girugämesh koncertet akarok!! Q_Q Annyira hiányoznak *-* És megint látni akarom Satoshi szemöldökét! Jó nézettek hülyének, de koncerten az volt az első dolog amit megnéztem rajta x"DD Sztem ez már az agybajhoz vezet xDD De én látni és hallani akarom őket megint! Ha kell megint ott csövelek 33 órát és szétfagyok, de az sem érdekel csak jöjjenek vissza!!
Bár most jön az An Cafe novemberben szóval annak is nagyon örülök *-* És megyünk előtte Münchenbe nagyon úgy néz ki *w* Wááááá nagyon jó lesz *___*
Viszont azt, h menjek-e LM.C-re még mindig nem tudtam eldönteni xD Én a régi LM.C-t szeretem és nem a mostanit x33 Az Ah Ha vagy mi is annyira kis gagyi lett x33 Nem LM.C-s, mint a Punky Heart, Rock the LM.C vagy 88 *____* Hát nemtom.. még eldöntöm xDDD
Mai nappal befejeztem a falamon lévő poszterek átrendezését és bővítését, és teljesen meg vagyok elégedve! *-* Nagyon tetszik *w* A K-pop részleget is bővítettem egy 2NE1 és egy Big Bang poszterrel *-*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése