2012. május 16., szerda

Picsámmal vásárlás :3


























Chibivel taltam ma fél 2kor westendben, mert mentünk vásárolni. Elmentünk corvin plázába és egyből betámadtuk a New Yorkert és daah tök jó ruhák voltak most *-* Egész végig pletyiztünk meg hülyéskedtünk meg választottunk egymásnak ruhákat x"DD Hát omg vicces volt xDD Kezdetnek bevittem 3 felsőt, mert csak annyit találtam ami tetszett xD
Tök kis cuki felső volt így lerakva és ráadásul csillagos is, de sajnos felvéve elég ocsmánynak bizonyult x33 Ez sajnos ott is maradt xD
 Vettem egy sima fehér felsőt, mert az mindig jól jön xDD És utálom a széles csípőmet!! >w<
 A pózerkedés nem maradhat el a házasoknál xDD
Továbbá zsákmányoltam egy kék felsőt, de omg annyira szép kék *w* Képen nem jön át, mert a próbafülke sárgítja a képeket x33 Hülye sárga függöny xDD
Bementünk még utána sok boltba szétnézni és találtam egy tök jó felsőt még. Ilyen fekete volt és elöl nagyon színes *-* Felpróbáltam és O__O" Nagyon nyominger szabása volt.. Mellben szűk volt, deréknél bő, csípőnél meg jó xDD Meg volt tök sok cuki póló *-* Kár, h nem szeretem a pólókat x33 Közben elhagytam a gyűrűmet Q__Q Ma rendeltem még egyet, mert ez így nem állapot x33 Visszamentünk Westendbe és kiültünk tetőre. Sokat beszélgettünk meg pletyiztünk. Pózerkedtünk is bár rájöttünk, h nem vagyunk fotogének, ezért csak pár kép készült xDD
 Szeretlek férjesígem!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése