2012. május 19., szombat

LM.C koncert és Partyhard!











Sayuval úgy döntöttünk, h végül mégis elmegyünk LM.C koncertre, mert tuti megbánnánk, ha kihagynánk. Ez be is bizonyosodott, hiszen nagyon nagy pozitív csalódás volt a koncert és bántam volna, ha kihagyom. Nem akartam elöl állni, most inkább a háttérben maradtam. Kint már azzal poénkodtunk, h mindenki azon fog verekedni, h ki áll hátul, mert mindenki hátul akart és elöl senki sem lesz xDD Meg, h igazi Dir En Grey fancucc: Kyo torokpolipjából készült sushit enni xDDDD Köszönjük Miyo xDD Akkor Gaara útnak eresztett úgy, h "majd ha rosszul leszel Aiji ezt látni fogja, és addig nem kezd el gitározni míg nem látja, h jól vagy" x"DDD Am ennek sztorija van xDDD Készek voltunk már az elején xD
Az Ah Hah-val nyitottak és élőben sokkal jobb volt. Még élveztem is. Maya nem is olyan szörnyű élőben a kis pink nyalóka hajával xD Először oldalról néztem a koncertet meg söröztem Shinnel xDD
Aztán Midoval bevetettük magunkat a tömegbe és szépen törtük magunknak az utat előre! xD Végül már tök jó helyünk volt xD Wúú nagyon adtuk meg ugráltunk! Nem tudom, h tudtam olyan nagyokat ugrani, na mind1 xD Aztán csápoltunk Hitleresen is xDD Jajj nagyon vicces volt xD Szinte az összes számnak tudtam a szövegét, pedig már nagyon rég hallgattam a régi számokat xDD Akkor a szeretlekes résznél Midoval összeborulás xDD Hát nagyon epic volt xDD
Volt nagyon sok kedvenc szám: 88, amit Maya körbeírt és mindenki csak nézett.. erre én elkezdtem ordibálni, h "HACHIHACHI!", erre Maya odanézett, rám mutatott és helyeselt :3 Tiszta cuki volt. Azért elég nagy szégyen, h a kis vipesek sem tudták.. na mind1 xD Volt még Chemical King Twoon, Oh  My Juliet, Boys&Girls, Punky Heart, Super Duper Galaxy, Bell the Cat, Hoshi no Arika (ez nem biztos, de nagyon úgy rémlik) és még sok jó szám *__* Wúúú egyszerűen fantasztikus volt megint! A végére már folyt rólam a víz meg Midoról is és nem tudom, h voltam képes végigugrálni meg csápolni az egész koncertet, de nagyon jó volt :3 A végén kb 5 cm-n múlott Aiji pengetője Q__Q  Előző koncerten is Q_Q Kövire halászhálóval megyek!! x"DDD Koncert végén vettem egy pólót, mert nagyon megtetszett *w* Igaz, h S-es, de akkora rám, mint egy házra x"DDD Majd megvarratom ezt is, mint a Girusat xDDD Hazafelé találkoztam Sayuval a villamoson és Móriczig együtt mentünk :3 Am születtek még vicces képek Gaara jóvoltából xD Bár lett 1-2 jó xD Akkor Case is lekapott minket párszor xD Hazafele elértem a 11-es vonatot és megettem a csokit amit Sayucitól kaptam *w* Nagyon fini volt *w* Másnap 11ig aludtam xD Késő du. mentem Gaarahoz és jött Déw is xD Mire odatalált xD "Déw az isten szerelmére a 10-es szám alatt lakom!" x"DD Hát sírtunk xD Meg így elképzeltük Gaaraval a közös erkélyünket amit létra köt össze xD 
Elmentünk Intersparba venni kaját meg piát. Rendeztünk hullahopp bajnokságot és Déw esett ki először xDD Aztán Gaaraval egymás csípőmozgásán szakadtunk, majd nekem leesett a karikám, mert nagyon röhögtem xDD Utána mentünk tovább és találtunk egy szopó plüsst! (lsd. fent) xD Hát nagyon jól elszórakoztunk vele xD Kifelé jövet átmentünk a kirakott ajtókon, majd épp Adele ment  a rádióban és Gaaraval elkezdtünk énekelni xDD Bennt elkezdtük, h "Nevermind, I'll find someone like you,I wish nothing but the best"és így nyílik az interspár ajtó és az embere csak annyit látnak, h két hülye ordítva, tárt karokkal kisétál az interspárból, h "FOR JÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚ!" x"DDDD Hát sírtunk utána xDDD Aztán vissza lakás. Rendeltünk pizzát, igazi görögök voltunk, mert mi Gaaraval Colosseumot rendeltünk, Déw meg Hádészt x"D Aztán Majka lávolt minket xD A pizza nagyon fini volt *-* Déw kutyául evett xDD
A pizza után kb kidurrantam meg híztam vagy 600 tonnát xD Aztán piálni akartunk! Déw úgyis hozott vmi nagyon rossz édes cuccot, meg volt még pálesz is xD Elkezdtünk részegedj okosant játszani xD Déw dőlt ki először, mert sokat szívott "a játék tulajdonosa iszik 3at" mezővel xD Én meg a lányok isznak mezővel xDD Aztán Gaara volt a második aki kifeküdt, majd én.. bár én voltam a legjózanabb xDD Fetrengtünk meg készültek vicces képek is xD Na meg félreérthetőek xDDD Jajj vicces volt xDD Aztán volt ott dráma is meg minden más finomság xD Éjfélkor ki is dőltünk, ami nem vall ránk xDD Másnap 11kor keltünk és elkészült pár undorító Good Morning kép xDD Aztán kajáltunk meg minden xD Voltak ott oltások is! xD "Gaara ne sajnáld a sajtot!" "Rossz helyen ütött ki a koreai vér!" x"DD Hát ennél sírtunk xDD Aztán már akarva akaratlanul is ennél kötöttünk ki xDD Hát nagyon vicces volt xD Aztán én hamarabb eljöttem, mert mennem kellett levenni a pénzt a kártyáról és sprintelnem a vonathoz Q_Q Meghaltam xDD Ng-re nem mentem végül, mert rájöttem, h hétfőn infó írásbeli és ma nem tudtam vna gyakorolni xDD jó vagyok xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése