2012. május 7., hétfő

Vásárlás, NS, Ballagás


Hétfőn mivel nem volt suli voltunk Szabival Ázsia Centerben vásárolni :3 Vettem magamnak műszempillát meg két körömlakkot *w*
Megvettük a régóta tervezett Amerikás egyen nacinkat *w* Annyira jól néz ki TwT

Aznap még gyorsan hazamentem, sütöttem muffint és mentem is vissza Pestre Noncsihoz, mert tőle mentünk NS-re. Kriszti és Noncsi lementek boltba, mi meg Gaaraval sütöttünk hagymakarikákat Gaara módra xDD Hát igazi tehetségek vagyunk xDD
Gaara beleborította a serpenyőbe az egész zacskót és vicces volt úgy sütni xDD Kialakultak AAAAAZ IKREEEK xDD De végül sikeresen készen lettünk és hagyma szagunk lett xD Jó illatúan mentünk NS-re xDD Noémiék lefikázták a karikáinkat, merthogy odaégettük.. hát nem is xD Szerintünk finom volt xD Pipáztunk még meg minden, aztán nagy nehezen fél 11 előtt elindultunk nyugatiba. Felszedtük Déw-et és go NS. Hát elég fos volt az eleje, de ahogy közeledtünk a vége felé egyre jobb lett. 2NE1 negácséjcsálágá táncot nyomtunk csoportosan, Gaaraval adtuk Megaromaniara meg egy csomó jó számra *-* Mi voltunk a parkett ördögei xD Pózerkedtünk nagyon sokat és photobomberkedtem xDDD
Ezen a képen szerencsére épp nem xDD  Társaság♥ Buli vége nagyon jóra sikeredett. Krisztivel Teen Titanc openingre adtuk, de nagyon keményen xD Úristen nagyon vicces volt. Aztán Vidoll Heroin-ra heroinozás Gaaraval xDD Hát vicces volt xD Manic-nél csöveltem egy órát, mert pont lekéstem a vonatomat és néztünk Jackass-t ismét xD Hazaértem és nem sokkal később jöttek apumék. Családlátogatás, beszélgetés.. Főztem nekik, azzal le is tudtam magam. Aztán takarítottam utánuk, majd, h nem aludjak el kitakarítottam a házat xD
Csütörtökön suli után vásároltunk Mócimmal. Vettem magamnak egy tök cuki kis szandált *w*
Asszem aznap mást nem zsákmányoltam xD Hazajöttem, segítettem anyunak készülődni, mert közben ő is hazajött^^ Pénteken ballagás volt, amiről sikeresen elkéstem.. Vagyis a tanárok búcsúztatójáról xD Vicces látvány lehetett ahogy kb 8 cm-s magassarkúban sprinteltem be a suliba xD Csak úgy suhantam xD 
Feri, Chibi, Én, Simi és Nakucska♥ Köszönöm nekik, h eljöttek :33 Az arcom cenzúrát igényelt xD
Mártonnal :3♥ Kb az egyetlen felvállalható kép a közösökből xD 

 Ezen a képen kiskutya fejem van xDDD
Kaptam barátomtól egy nyakláncot amit kinéztem még magamnak a Claire's-ben és gyhaaa *-*
Kaptam még sok-sok csokrot is. Annyi volt, h nem tudtam fogni az előttem álló vállát és le is kellett adnom párat, mert én tűztem a szalagot a arra a botra és nem bírtam vna kimenni xD 

 



Baaa nem tudom miért nem engedi normálisan berakni a képeket x___x Mind1 x33 Ilyen szép csokrokat kaptam *-* Tegnap elkezdtem átrendezni a posztereket, kisképeket, koncert jegyeket, cikkeket a falamon és daaah annyira jó lesz *w* És persze bővül is a gyűjtemény rengetek dologgal. Pl: Megaromania poszter, OZ kisképek+poszter, Lyncs és Alice Nine poszter *w*
Ma érettségi volt irodalomból. Annyira nem volt vészes, nehezebbre számítottam xD A szövegértés egész érthető volt és nem volt bonyolult. A szövegalkotáshoz úgy álltam hozzá, h én már pedig érvelni fogok!! Amikor megláttam az érvelő feladatot egyből letettem róla xDD Lapoztam és omg *-* Arany János Tetemre hívás elemzés *w* Ezt órán is nagyon szerettem úgyhogy nem volt nagyon nehéz, mert sok dologra emlékeztem *-* Érettségi után találkoztam barátommal és elmentünk Moszkvára, mert taltam egy csajszival.  Bementünk Mamutba, mert még volt egy csomó időnk és vettem karkötőt Claire's-ben *w*
Ezüst színű és kis hangjegyek meg violinkulcsok lógnak róla *w* Ez az egy volt már csak úgyhogy nem hagyhattam ott xDD
Holnap matek érettségi x33 Nagyon félek!! xD


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése